Uw webbrowser is verouderd. Update uw browser voor meer veiligheid, snelheid en de beste ervaring op deze site.

De service van de toekomst is bij BOGE nu al werkelijkheid

vrijdag, april 21. 2017

BOGE selectcair: Met het nieuwe aftermarket-programma zorgt BOGE KOMPRESSOREN voor een revolutie in klantenservice
De service van de toekomst is bij BOGE nu al werkelijkheid

Met het nieuwe aftermarket-programma BOGE selectcair zorgt BOGE KOMPRESSOREN voor een revolutie in klantenservice. Het concept is net zo uniek als de uiterst onderhoudsarme High Speed Turbocompressor (BOGE HST) waarvoor het werd opgezet. De technologische verdere ontwikkeling voor de klantafhankelijke beste efficiëntiewaarden staan centraal. De serviceoptie BOGE Analytics maakt daarvoor gebruik van het potentieel van alle machine- en productiegegevens. Daarmee biedt de fabrikant van persluchtsystemen een proactieve klantenservice – inclusief voortdurende optimalisatie van de installatie.

BOGE selectcair is de toekomst op aftermarketgebied en houdt een kwaliteitsbelofte in. Het serviceconcept borduurt voort op de geweldige efficiëntiewaarden van de olievrije High Speed turbocompressor. “Elke component van de BOGE HST is geoptimaliseerd voor zijn specifieke gebruiksdoel. Met BOGE selectcair voegen wij daar nog meer aan toe en ontwikkelen de technologie verder afgestemd op de bedrijfsomstandigheden bij de klant”, verklaart Thorsten Meier, directeur van BOGE. Met BOGE Analytics wordt de performance van de installatie door intelligente gegevensanalyse en het Continuous Improvement Programme klantspecifiek en conform de eisen optimaal verbeterd. Daarbij gaat het om een continu proces. Mocht er onverwachts toch onderhoud nodig zijn, dan is met intelligent gegevensgebruik snelle hulp mogelijk op basis van het principe “Veiligheid voor alles”: de klantbelofte van BOGE luidt 24-uurs-Recovery. Daarvoor zijn er wereldwijd First Aid Kits gestationeerd. Op basis van een betrouwbare informatieketen komt deze toolbox aan bij de klant op het moment dat professionele servicemonteurs daar aankomen. Een kostbare investering in redundante installaties is niet meer nodig.

Met BOGE selectcair verricht de systeemproducent van persluchtoplossingen pionierswerk in aftermarketservice. Daarmee biedt het bedrijf het optimale programma voor de High Speed Turbotechnologie, een benchmark op het gebied van olievrije persluchtproductie.

Over BOGE

Met meer dan 100 jaar ervaring behoort BOGE KOMPRESSOREN Otto Boge GmbH & Co. KG tot de oudste fabrikanten van compressoren en persluchtsystemen in Duitsland. Het bedrijf is een van de marktleiders. Of het nu gaat om High Speed Turbo-compressoren, schroefcompressoren, zuigercompressoren, scrollcompressoren, hele installaties of losse machines – BOGE weet raad met de meest uiteenlopende vragen en voldoet aan de hoogste eisen. Nauwkeurig en kwaliteitsbewust. Het internationaal opererende familiebedrijf heeft 750 medewerkers, waarvan er zo'n 450 op het hoofdkantoor in Bielefeld, Duitsland werkzaam zijn, en wordt geleid door Wolf D. Meier-Scheuven en Thorsten Meier. Zijn internationale klanten biedt BOGE met een groot aantal verkoopbureaus en dochterondernemingen een uitgebreide service. De onderneming levert haar producten en systemen in meer dan 120 landen over de hele wereld.

BOGE-contactpersoon

Telefon: +49 521 52810-1030